בצוות של ליטוף מרגיע תמצאו מגוון רחב של מטפלים בעלי יכולות טיפול מגוונות
נתי לזרין -מטפלת בעזרת בעלי חיים
(תואר BAבחינוך, תעודת הוראה בחינוך מיוחד, בוגרת מגן דוד ירוק לטיפול בעזרת בעלי חי ימיים)
רגישה, סובלנית, מכילה ואופטימית המתאימה את הידע, הגישה הגמישה והאינטגרטיבית שלי כמטפלת לאופיו של המטופל תוך התחשבות בכוחותיו וברצונותיו, כך שלכל מטופל נתפרת תוכנית טיפולית בהתאם למידותיו.
האינטראקציה הטיפולית, נשענת על מתן כבוד הדדי ויחסי מטפל-מטופל, בפרט בהתנהלות מול ילדים. בכל גיל ובכל תפקוד, לתת את הכבוד המגיע להם.
בטיפול הרגשי בילדים, בשונה מטיפול עם מבוגרים, נעשה בשילוב שיח מילולי ובאמצעי ביטוי נוספים כמו: משחקים, אמצעי יצירה והתערבות עם בעלי חיים.אמצעים אלו מאפשרים לילד לבטא את עולמו הפנימי ומייצרים עבורו ערוץפתוח ומכיל למצוקותיו. המפגש המשולש יחד עם בעל החיים מסייע לפתחולהעצים יכולות תקשורתיות, יכולות מוטוריות ולעקוף הרבה חסמים רגשיים.שילוב ושיתוף פעולה עם ההורים הוא חלק חשוב הכולל מפגשים תדיריםוהדרכות הורים במטרה לספק להם ידע וכלים מעשיים להתמודדות עם הקושי של הילד.

מאיה דון, מאמנת NLP, מטפלת בעזרת כלבים, מאלפת כלבים בכירה
בעלת תואר בחינוך ותעודת הוראה מטעם אוניברסיטת בר אילן. אמא של מון וסטאר - הכלבים המדהימים שלי.
עם ניסיון מעל 7 שנים בתחום טיפול והדרכה במגוון תחומים שונים באוכלוסיות מגוונות, כולל הכשרות וסדנאות מעולם הטיפול והתפתחות אישית.
אחרי מספר שנים בהן ליוויתי ילדים ובני נוער בטיפולים רגשיים פיתחתי שיטה המשלבת כלים מעולם הכלבנות הטיפולית, NLP, התפתחות אישית וחשיבה חיובית. נתקלתי במקרים מורכבים, פחדים מכלבים, חוסר במיומנויות חברתיות, לקויות תקשורת ועוד. באמצעות שיקופים דרך הכלבים יכלנו לדון על רגשות ופתרונות למצבים מורכבים. הגישה שלי דוגלת במציאת דרכים יצירתיות למציאת פתרונות דרך חווית הצלחה בעזרת תקשורת בריאה עם הסביבה, ושימוש בכוחות וביכולות שלנו.

שמי עופר שבתאי-כלבנות טיפולית
אני בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה.עברתי הכשרה של אילוף כלבים במשך שבעה חודשים.
יש לי כלב טיפולי בשם ג'וני גולדן רטריבר שעברנו ביחד הכשרה מקצועית של כלבנות טיפולית יש לי תעודה של מטפל ולג'וני יש תעודה של כלב טיפולי

גילה ברגר. תרפיסטית באמצעות בעלי חיים. מנחת הורים (בי"ס לעבודה סוציאלית)
מטפלת שנים רבות בילדים, נוער ומשפחות. אני נעזרת בטיפול בבע"ח ,משחקים,יצירה וסיפורים המאפשרים כניסה לעולמו הפנימי, חוויתי ורגשי של הילד.אני נעזרת בגישות שונות בטיפול לפי אופיו, כוחותיו וצרכיו של הילד. שילוב הדרכת ההורים מעניקה מענה לאתגרים שבבית ומאפשרת אוירה טובה ונעימה.מטרתי - לסייע לכם ההורים בחיזוק הקשר ההורי ומתן כלים לתקשורת טובה מתוך הקשבה,סמכות והבנה.האני מאמין שלי - הבסיס לשינוי מתחיל מיצירת קשר טיפולי כנה עם הילד תוך הכרה בצרכיו ואישיותו.

דגנית אברגיל
האני מאמין שלי... כל אדם מסוגל לעשות שינוי בחייו,
לעיתים כדי לעשות זאת אנו זקוקים לאוזן קשבת וליד מכוונת, שתצא איתו למסע ביחד, לעזור , לתמוך, ולכוון לדרך הבטוחה והנכונה ביותר,
אני רואה חשיבות גדולה לקשר שנוצר בין המטפל למטופל כגורם משמעותי ליצירת שינוי,
דרך האומנות ניתן לגלות עולמות חדשים שלעיתים כלל אין אנו מודעים להם, ולקדם את המטופל לחיים נוחים יותר , ברורים ובריאים יותר אז. מי מצטרף למסע?

ג'ני פרג'יאן בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מטעם אוניברסיטת תל אביב
ובעלת תעודת מטפלת רגשית בעזרת בעלי חיים ממכון מגיד מטעם האוניברסיטה העברית.
מתמחה בעבודה עם ילדים ונוער ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, מעבירה טיפולים פרטניים וקבוצתיים.
לאורך השנים הבנתי (גם דרך נסיון אישי) שפעולות קטנות יכולות להביא שינוי גדול - ילדים יכולים ללמוד מהי אחריות בעזרת האכלה שבועית של בעל חיים, הם מסוגלים להתגבר על קשיים בוויסות החושי בכדי להחזיק וללטף את החיה אותה אוהבים, והם משתדלים ללמוד ולשפר את התפקודים הניהוליים שלהם כאשר למול עיניהם עומדת מטרה כמו בניית בית לאוגר ועוד. בעייני, החיות מהוות גשר - הן גשר שבו הילדים יכולים להיעזר בכדי להתגבר על קשיים שעומדים לנגד עיניהם והן גשר לעולמנו הפנימי. בעלי החיים מלמדים אותנו על חשיבות הלהקה, על אהבה ללא תנאים, על סוגי תקשורת שונים ועוד אינספור דברים מופלאים שבאים לידי ביטוי בחדר הטיפול.
אני מאמינה שמפגש טיפולי מיטבי מהווה מרחב נייטרלי ומכיל עבור המטופלים - מרחב שמאפשר לחוות הצלחות, ללמוד להתמודד עם כישלונות בסביבה חסרת שיפוטיות, להביע את עצמו במגוון דרכים ופשוט מאפשר לנו להיות אנחנו כי החיה שמולנו אף פעם לא שופטת אותנו.

מיטל יפת- יועצת משפחתית (M.A), מנחת הורים בגישת אדלר, מנחת קבוצות,
התמחות בהפרעת קשב ופעלתנות יתר (ADHD), מאמנת רגשית לילדים ונוער מאותגרי קשב בשיטות
מעולמות ה-CBT וה-NLP, נוירופידבק, דמיון מודרך, אמנות, תנועה, משחק, בובות טיפוליות, מיינדפולנס ועוד...
מרצה במסלולי הכשרת מנחי הורים וקורסי כלבנות טיפולית. בנוסף, כחלק מתרומתי השוטפת לקהילה, נמנית עם צוות ההנהלה (בהתנדבות) של האגודה הישראלית למנחי הורים.
האני מאמין שלי הוא ש"בלב הקושי שוכנת הזדמנות" (אלברט איינשטיין) - כאם לילד מאובחן קשב ופעלתנות יתר אני מכירה מקרוב את האתגרים, התסכולים הנלווים, והרצון ההורי לקבל סיוע והכוונה. העבודה ההוליסטית והמשותפת שנעשית בהתמדה עם הילד והוריו מאפשרת לאורך המסע המשותף שלנו הזדמנויות רבות לצמיחה ולשינוי - להרחבת ארגז הכלים לחיים ולהתמודדות עם הקשיים. זאת, באמצעות עבודה ממוקדת על היבטים רגשיים וחברתיים באופן פרטני/קבוצתי ובסיוע כלים טיפוליים/אימוניים מגוונים ושיטות מודרניות המהווים גשר לנפש. השילוב של איש מקצוע שמבין ומדבר את "שפת המבוגרים" מחד, ונכנס בגובה העיניים לעולמם האותנטי של הילדים, מאידך - הוא השילוב המנצח. כזו בחרתי להיות ואני מאמינה בלב שלם שזו השליחות שלי כיום.


קורל מסילתי-מטפלת באמצעות כלבנות טיפולית
.מדריכת הורים עם התמחות בזוגיות , הורות , מיניות חרדות וקשר בין אחים
אני מאמינה שכל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו וידע לראות את העולם מנקודת המבט שלו ומשם לתת לו את הכלים שהוא צריך כדי להצליח בכוחות עצמו ולהראות לו את הדרך
אני דין – לא רק מטפל, אלא שלם של כובעי טיפול רגשיים
מטפל רגשי-חברתי (SEL), מורה ליוגה (הטה-ראג'ה), מורה יוגה צחוק (כולל הכשרת מנחים – כן, זה מקצוע אמיתי! ), מטפל בבובנאות טיפולית, ליצן רפואי, מנחה סדנאות תיאטרון מאולתרות, ובעצם – כובעים טיפול שלמה של שיטות טיפול יצירתיות ומלאות חיים עם טוויסט קסום של יצירה וצחוק .
אני מאמין בהארה, לא בהערה – כי לפעמים כל מה שצריך זה ניצוץ קטן של הבנה. בהקשבה עמוקה, לא רק שמיעה – כי לכל אחד יש סיפור שמחכה להישמע.בהסתכלות אמיתית, לא רק ראייה – כי העולם מלא בגוונים אנו שוכחים להבחין בהם.
ובהבנת שמחבת את הלב – כי כל אדם זקוק למישהו שיראה אותו באמת.
אז אם אתם מחפשים מסע מרגש של ריפוי דרך צחוק, יצירה, תנועה ונשימה – אני כאן בשבילכם.
נשימה עמוקה... חיוך קטן... מוכנים לצאת להרפתקה רגשית בלתי נשכחת?


בת חן אברוך
בעלת תואר שני M.A בטיפול באומנות.
בעלת ניסיון עם ילדים ונוער ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.
אני מאמינה במתן מרחב מכיל ומאפשר לילד להביא את מחשבותיו, רגשותיו ותחושותיו. האומנות הפלסטית והמשחק הסימבולי הם שפה וכלי לביטוי אותם תחושות, רגשות ותכנים מודעים ולא מודעים הבאים לידי ביטוי בתהליך הטיפולי. בנוסף, אני מאמינה שלהורים יש חלק חשוב, מהותי ואינטגרלי בתהליך הטיפולי
ורד צדף
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת אריאל
תרפיסטית באמצעות בעלי חיים במכון מגיד המשוייך לאוניברסיטה העברית
מדריכת הורים מוסמכת מטעם אדלר
מגיל צעיר גדלתי עם בעלי חיים ואהבתי לטפל בהם, אהבה נוספת שלי היא הבנת נפש האדם והטיפול בו, בעקבות כך החלטתי לשלב בין הדברים ולעסוק בטיפול רגשי לילדים.
לאורך השנים טיפלתי בהמון ילדים ואין סיפוק גדול יותר מלראות אותם מתקדמים ומתפתחים.
השילוב עם ההדרכות הורים נותן מענה מדוייק לקשיים שעולים ובכך לגרום לאווירה טובה ונעימה בבית.
האני המאמין שלי:
א-אהוב
נ-נחוץ
י-יכול
ברגע שנקיים את שלושתם הילד שנמצא בטיפול יפתח, יגלה את החוזקות שלו וירגיש משמעותי ובעל ערך

מעיין גלבוע
מנחת הורים ומטפלת ב- NLP
עובדת עם ילדים ומבוגרים לטובת יצירת תקשורת טובה יותר קודם כל עם עצמם ואז גם עם אחרים.
העבודה עם ילדים נעה בנושאים כמו:
שימוש והבעת רגשות, שיפור הדימוי והביטחון העצמי, שחרור מפחדים, מיומנויות חברתיים, היכולת לבטא את מה שאני באמת רוצה באמת וכו'
דרכי עבודה עם ילדים בקבוצה:
דרך משחקים, סיפורים, שיחה פתוחה, שיתוף, ציור ועבודה בפלסטלינה וכו'
אני מזמינה אתכם לקבוע פגישת היכרות,
בה נכיר את המשפחה שלכם, ואת האתגר שאתם חווים עם הילד האישי שלכם.

ענבר תורג'מן
בעלת תואר ראשון בחינוך
מטפלת באמצעות פסיכותרפיה ומתמחה ב- CBT
עוסקת בחינוך כבר 25 שנה כמורה מחנכת ומורה לאומניות.
מטפלת רגשית באמצעות אומנות כבר 10 שנים
מתמחה בשיטות טיפוליות רבות. רואה בתחום הזה שליחות ומאמינה בו
שילד מרגיש מקום שנוח לו לבטא את המקומות הפנימיים שלו בלי חשש ולקבל מענה רגשי זו התכלית בעיניי וזו הנקודה שנותנת לי כח להמשיך הלאה ולתת עוד כח ועוצמה לילדים הנפלאים.


תגל זילברמן
מטפלת התנהגותית קוגנטיבית (CBT)
מדריכת הורים מרצה ומנחת קבוצות
התמחות-הפרעות חרדה וקשב
בחיינו הגדושים באירועים ומטלות אנו נוטים להתייחס ולהגיב אל מול ההתנהגויות הגלויות לעיננו מצד ילדינו.
כל עוד ההתנהגויות מתיישרות בקנה אחד אל מול ערכינו ורצונינו מה טוב
אך מה קורה במקרים בהם יש התנגשויות?
איך אנו נוטים להגיב אל מול התנהגויות שאינן מיטיבות ?
למרות שתמיד כוונתנו טובה ,לרוב ,מתוך דחף רגעי ,ישנו סיכוי גבוה כי נבחר בדרך שהכי פחות תקדם שינוי.
אני מאמינה כי הדרך להשגת שינוי אופטימלי -ללמוד לראות את הצורך הפנימי המסתתר תחת ההתנהגויות הגלויות.
הצורך הפנימי ,במקרים רבים , מעיד על קשיים וחוסר במיומנויות שונות,
לכן בטיפולי אני מקדישה חשיבות עליונה בפיתוח השליטה והוויסות הרגשי העצמי של הילדים
תוך העצמת את יכולתיהם והענקת כלים להתמודדויות במגוון תחומים עד להשגת שינוי אופטימלי
מור ג'קמן
בעלת תואר שני בלימודי משפחה כיועצת משפחתית מומחית במכללה למנהל והדרכת הורים מטעם מכון אדלר
בימינו התא המשפחתי נקלע לא פעם לקשיים, טלטלות והתמודדויות. מטרתי לסייע לכם, ההורים, לבנות קן משפחתי יציב וחם. לסייע לכם למצוא את הדרך להורות מיטיבה ולהעצים אתכם ואת ילדיכם מתוך הקשבה, סמכותיות, תקשורת טובה ואהבה.
לילד מקום להביע עצמו במפגשים באמצעים לא מילוליים כגון משחק, יצירה וספרים.
חשוב לזכור כי תהליך מיטבי בילד מחייב שיתוף פעולה איתכם ההורים. אתם אלו המסייעים בהתמדתו בתהליך, ודרך שילוב בין המפגשים ליישום ההמלצות בהדרכות הורים עוזרים להקל על מצוקתו.

דגנית משולם-וקס
פסיכותרפיסטית ויועצת חינוכית
אני מאמינה שבכל ילד טמונים כוחות ואוצרות. תפקידנו כמבוגרים, לסייע בגילוי כוחות אלה ובמימושם, על מנת שיוכל לבסס דימוי עצמי חיובי ותחושת מסוגלות שתאפשר לו לפתח את החוסן האישי ולחיות חיים מספקים ושלמים.
הבסיס לעבודתי הינו יצירת קשר טיפולי מקצועי מיטבי המותאם לצרכיו הייחודים של הילד תוך מתן מקום נרחב לעולמו הפנימי, לחוויותיו, ורגשותיו בליווי מקצועי של ההורים ועבודה מערכתית עם מעגלי חיים נוספים של הילד, המהווים חלק בלתי נפרד ומשמעותי להתקדמותו בתהליך הטיפולי.אני משלבת בעבודתי כלים ושיטות התערבות מגוונות- טיפול במשחק, הבעה ויצירה, פוטותרפיה ושיח
השכלה:
התוכנית התלת שנתית לפסיכותרפיה רב מימדית לילדים מבוגרים ומשפחות – הפקולטה ללימודים מתקדמים מכללה אקדמית אורנים.
- אוניברסיטת בר אילן – יעוץ חינוכי (B.A).
- אוניברסיטת בר אילן – סוציולוגיה וקרימינולוגיה (B.A).
התמחויות:
- מסלול פוטותירפיה – אונ' תל אביב.
- טיפול במשחק – אונ' בר אילן.
- התמחות בהתערבות פרטנית ומערכתית עם ילדים בתהליכי סיכון – ג'וינט ישראל.
- הנחית קבוצות רגשיות לילדים– שפ"י.
- הנחית קבוצות לפיתוח מיומנויות חברתיות.
- אבחון וטיפול בילדים ל"ל-"ניצן"
חברה באיגוד הישראלי הרב תחומי לפסיכותרפיה.


חן לכלב
בוגר מכללת אונו לכלבנות טיפולית ואילוף כלבים דוגסקול ,פוקוס& דרייב, מטפל בעזרת כלבים
אני מאמין שניתן להשתמש בקשר הקרוב כל כך שבין בני אדם לבין כלבים על מנת לסייע לילדים הזקוקים לטיפול ולשפר את איכות חייהם.
הכלב, מעניק אהבה ללא תנאי, בטחון, שלווה וגאווה, הוא מקבל את הילדים בכל מצב,
אצל הכלב כולם אהובים ורצויים וביחד ניתן ליצור תקשורת טובה ולתת מענה לקשיים הרגשיים

יותם רדין
דוקטורנט לפסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית ולייעוץ ב
New School of Psychotherapy & Counselling, Middlesex University of London.
.פסיכותרפיסט, מנחה קבוצות ומרצה
מטפל ב"מרכז לטיפול בילד", מלמד פסיכולוגיה , תפתחותית, מנחה את קבוצת רעים ברמת השרון ומטפל בקליניקה פרטית בהרצליה וברעננה
בוגר תואר ראשון B.Ed בחינוך, עם התמחות בקידום נוער בסיכון כיום נמצא בתוכנית להכשרת מטפלים בסמינר הקיבוצים ולומד פסיכותרפיה וייעוץ אקזיסטציאליסטי
סיימתי את התואר הראשון בהצטיינות ואני מחזיק ברישיון עיסוק עובד חינוך חברתי-קהילתי, בתעודת הוראה וברישיון עיסוק בהוראה
עסקתי בליווי ובייעוץ פרטני-רגשי והנחתי קבוצות דינאמיות ופסיכו-חינוכיות, בניתי תכנית הכשרה שנתית לעבודה עם אוכלוסיות בסיכון אותה אני מטמיע במוסדות ובארגונים שונים. בימים אלו, שוקד על כתיבת דוקטורט בפסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית

מיכל בן חנן
בעלת תואר שני בחינוך מיוחד
בעלת תואר ראשון קרימינולוגיה וחינוך באריאל
תעודת הוראה בבר אילן ולימודי טיפול באמצעות בע"ח במכללת לוינסקי
ויולה ימית גוטמן
נסיון של 10 שנים טיפול בילדים ומתבגרים.
אני מאמין שלי
אני מאמינה שגם אחרי שלמדתי הכול – חשוב גם לשכוח הכול.
כשאני עומדת מול בן אדם בטיפול, אני שוכחת את כל מה שאני יודעת ולומדת את הדרך הייחודיות שלו כדי באמת לסייע לו להשיג את השינוי שהוא מייחל לו.
אני גם מאמינה שעל כל אדם ניתן להשפיע כדי לכוון אותו למסלול המתאים לו ביותר. יש מגוון דרכים לעשות את זה ולשם כך המטפל נדרש לחתור באמונה וללא שיפוטיות כדי למצוא אותן.
למדתי מגוון טכניקות טיפוליות וברגע שאני פוגשת את המטופל אני מוצאת את השילוב הנכון ביותר מכל הטכניקות עבורו.
טיפול באמצעות בובות ככלי טיפולי - למדתי בתיאטרון בובות בחולון 3 שנים וסטאג' במשך שנה בבית החולים אברבנאל.
דרך בובות- מתאים לכל הגילאים, עובד בצורה עקיפה על השלכה, כל הדברים הכי כמוסים אפשר להגיד דרך הבובה. הבובה בעצם מרחיקה את המצב הרגשי של הילד והוא מעביר לבובה מבלי לפחד להחשף. כך הוא עובר תהליך ועדיין שומר על עצמו.
דרך דמיון מודרך (אם הילד מתחבר כמובן) אפשר לעבוד על פחדים, חרדות, טיקים, הצבת מטרות,
ניקוי טראומות, מתן כלים להרגעה, התחייבות למטרה עד הסוף.
טיפול באמצעות משחק/ תיאטרון - אפשר בצורה חווייתית לפתור בעיה ריגשית שיש לילד. עם ילדים יותר גדולים אפשר לשלב גם פסיכודרמה.
דרך משחק אפשר לעבוד על גבולות, פחד מכישלון, סבלנות, פירגון לאחר, לדעת להפסיד, להנות מהמשחק.
דרך אומנות - מתאים לכל הגילאים
ציור, כתיבה, הכנת בובות, יצירה
מתאים יותר לילדים שמתקשים עם מלל.
